علیرغم بازگشایی مرزهای دبی به روی گردشگران از ماه جولای، رفت و آمد مسافران در فرودگاه‌های این کشور 64 درصد در 2020 نسبت به سال قبل از آن کاهش یافته است.
ضرر سهامداران بورسی، اعم از فولادی و غیر فولادی پس از مباحث پیش آمده درمورد قیمت گذاری دستوری فولاد درحالی ادامه دارد که رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز صحبت از پیگیری قضایی تخلفات کرده است و در این راستا یک حقوقدان بازار سرمایه نیز ضمن اشاره به این موضوع که سهامداران از حقوق خود غافل هستند، از حق شکایت برای آنها درمورد قیمت گذاری دستوری به دیوان عدالت اداری خبر داده است.
دومین جلسه کمیته دستمزد شورای عالی کار در حالی فردا برگزار می شود که قرار است نماینده مرکز آمار ایران با گزارش کاملی از لیست اقلام مصرفی سبد معیشت کارگران در این جلسه حضور یابد.
شرکتهای اپل و آمازون با بالا گرفتن موج انتقاد از شبکه اجتماعی پارلر (Parler) به دلیل مورد استفاده قرار گرفتن آن برای سازماندهی آشوبهای چهارشنبه گذشته در کنگره آمریکا، این اپلیکیشن را از سرویسهای خود حذف کردند.
از زمانی که شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان در اوت سال 2019 به سمت وزیر انرژی عربستان سعودی منصوب شد، به دنبال تقویت پایبندی به توافق کاهش تولید اوپک پلاس و تحت فشار قرار دادن تولیدکنندگانی بوده که در عمل به سهمیه کاهش تولیدشان تخطی می کنند.
مصرف نفت هند در سال 2020 به دلیل همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها و کارخانه ها که به تقاضا برای نفت آسیب دید، برای نخستین بار در 21 سال گذشته کاهش یافت.
سرمایه گذاران فلزات ارزشمند روز جمعه از سقوط چهار درصدی قیمت طلا و ریزش 10 درصدی قیمت نقره ناامید شدند.
برای نخستین بار از سال 2018 نرخ بیکاری سوییس به 3.5 درصد رسید.
قرار است نسخه بهینه سازی شده شاسی بلند محبوب بنتلی بنتگایا به صورت هیبریدی در بازار عرضه شود.