قیمت دلار آمریکا(اسکناس) در جریان معاملات امروز یکشنبه 20 مهرماه 1399 در صرافی‌های بانکی، از مرز 31 هزار تومان عبور کرد و به 31 هزار و 50 تومان رسید.
رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
رییس سازمان حمایت با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید ماسک پارچه‌ای، گفت: نمونه کارهای تولیدی از ماسک پارچه ای جدید با رعایت استانداردهای لازم حداکثر تا هفته آینده تهیه می شود.
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز یکشنبه 20 مهرماه اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه نقدی مهرماه ساعت 24 یکشنبه مورخ 20 مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان صد درصد با نرخ جدید بلیت پروازهای داخلی مخالف است و آن را غیر منصفانه می داند.
در سند جامع لجستیک کشور چابهار به‌عنوان یک نقطه حساس تعریف و عنوان شهر لجستیکی بر آن اطلاق شده است اما تبدیل شدن به شهر لجستیکی مستلزم زیرساخت‌هایی توسعه‌یافته است.
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: امسال تا کنون 36 شرکت بورسی از طریق شماره شب و سامانه سجام سود مجامع خود را واریز کردند.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها زمان واریز یارانه مهرماه سال 1399 را اعلام کرد.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه 19 مهرماه 99 در صرافی‌های بانکی برای خرید 29700 تومان و برای فروش 29800 تومان است.