وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارتقای سرعت اینترنت خانگی به 16 مگابیت‌برثانیه تا پایان اردیبهشت خبر داد.
تا پایان دسامبر، ترکیه 436.9 میلیارد دلار بدهی داشته است.
بحران ناشی از شیوع کرونا در حال تبدیل شدن به یک چالش تمام عیار اقتصادی است.
بر اساس سازوکار توزیع 10 هزار میلیارد تومان منابع همسان سازی، حقوق بازنشستگان بیش از 4 میلیون تومان شد.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، ضمن تقدیر مجدد از کادر درمانی و بهداشتی کشور، تصریح کرد: سلامت مردم، اولویت نخست کشور به شمار می رود اما اشتغال، تولید و کسب و کار در سالی که به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده نیز باید مد نظر قرار گیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای آینده پروتکل انجام فعالیت‌های ساختمانی، توقف و یا محدود کردن انجام پروژه‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد مبارزه با کرونا تدوین وابلاغ می شود.
در پی مصوبه ستاد مدیریت کرونا نمایشگاه‌های خودرو از جمله واحدهای غیرضروری به شمار می‌روند که باید تا 31 فروردین ماه تعطیل باشند. در این شرایط طبق اعلام رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، بازار خودرو نیز تعطیل و معامله‌ای انجام نمی‌شود و به تبع قیمت‌ها در این بازار در ثبات بوده و تغییر نداشته است.
وزیر صمت گفت: در روز‌های آینده با راه‌اندازی دستگا‌ه‌های جدید، تولید ماسک افزایش پیدا می‌کند و دیگر نیاز به واردات آن نخواهیم داشت.
رئیس سازمان امور عشایر گفت: برگشت عشایر از کوچ به دلیل بروز بیماری کرونا و احتمال آلودگی به این بیماری در زمان بازگشت از کوچ، ممنوع و 15 تا 30 روز به تاخیر افتاد.
در حالی که دولت هفته گذشته مبلغ 5000 میلیارد تومان اعتبار جهت کمک به صندوق بیمه بیکاری برای پرداخت به کارگران آسیب دیده از کرونا تصویب کرد، به نظر می‌رسد افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری باعث اعمال محدودیتهایی در اختصاص مقرری بیمه بیکاری شده باشد؛ تا جایی که به گفته مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار ملاک پرداخت مقرری بیمه بیکاری تنها ثبت نام در سایت نیست و کارگرانی که متقاضی دریافت بیمه بیکاری هستند حتما باید مشمول قانون کار، قانون بیمه بیکاری و قانون تامین اجتماعی باشند.