مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری گفت: در راستای بازارسازی و افزایش سرانه تولید عسل و ژل رویال، خرید تضمینی این محصولات از سال آینده آغاز می‌شود.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 31 سنت معادل 0.72 درصد کاهش به 42 دلار و 85 سنت رسید.
در حالی که ارزش دلار همچنان بالاست و مذاکرات بسته محرک مالی جدید در آمریکا به پیشرفت چندانی دست نیافته است، قیمت طلا روز جمعه شاهد اندکی کاهش بود.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: نخستین نیروگاه زمین‌گرمایی ایران به ظرفیت اولیه پنج مگاوات امسال در شهرستان مشکین‌شهر اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دیوان محاسبات روسیه اعلام کرد که قیمت نفت احتمالاً در طول 3 تا 5 سال آینده در سطح 40 دلار و یا بیشتر برای هر بشکه باقی بماند.
شورای سیاست‌گذاری خودرو با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تشریح محدودیت‌های ترافیکی تا یکشنبه آینده از کاهش 12.2 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور طی 24ساعت گذشته خبر داد.
نسخه رستگاری اقتصاد ایران در جیب غربی‌ها نیست؛ این صریح‌ترین پیامی است که این روزها می‌توان به دولتمردانی داد که بازارها را به حال خود رها کرده‌اند تا فشارها به اوج برسد.
درحالی بیش از 25 روز از پایان مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم می گذرد که طبق قوانین، امکان معامله برای صندوق‌های ETF یک ماه بعد از پایان پذیره‌نویسی باید فراهم شود.
در حالی که عدم توافق بر سر یک بسته محرک مالی جدید در آمریکا سبب شده تا ارزش دلار تثبیت شود، قیمت طلا امروز شاهد افزایش اندکی بوده و هنوز نتوانسته از رقم مهم 1900 دلار فراتر برود.