شرکت خودروسازی ولوو سوئد به تازگی اعلام کرده است که از فناوری‌های جدیدی برای شناسایی رفتارهای خطرآفرین راننده نظیر خواب آلودگی و مستی بهره خواهد برد.
استان گلستان یکی از مراکز اصلی تولید پنبه در کشور است که با سیل اخیر این سوال ایجاد شده که تولید پنبه تا چه حد تحت تأثیر سیل قرار خواهد گرفت. به گفته برخی کارشناسان، به دلیل واردات پنبه در کنار تولید نباید محصولات تولیدی از پنبه با افزایش قیمت مواجه شود.
با توجه به آنکه مناطق شمالی و جنوب غربی ایران تولیدکننده میوه، سبزی، سیفی جات و تا حدودی گوشت هستند، پیش بینی کارشناسان حوزه تولید این دست محصولات خوراکی آن است که سیل اخیر تاکنون تاثیری بر بازار نداشته است.
فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: تمامی خطوط ریلی کشور به غیر از مسیر بین‌المللی گرگان - اینچه برون آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با هشدار نسبت به انجام سفرهای غیرضروری طی امروز و فردا گفت: محور کرج ــ چالوس در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.
رئیس‌کل بانک مرکزی بر حمایت سیستم بانکی کشور از هموطنان سیل‌زده در گلستان و مازندران تأکید کرد.
رییس کل بیمه مرکزی طی نامه ای به شرکت های بیمه تاکید کرد که در تمامی استان های سیل زده کشور کارگروه بیمه تشکیل و نسبت به «شناسایی و جبران خسارات وارده در اثر سیل به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده در مناطق مذکور»، اقدام نمایند.
در حالی که بوئینگ از پیامدهای دو سقوط مرگبار هواپیمای 737 مکس 8 خود رنج می‌برد، چین قرارداد خرید 300 هواپیمای مسافربری را با رقیب اروپایی بوئینگ، ایرباس، منعقد کرد.
در معاملات امروز قیمت نفت برنت 63 سنت بالا رفت و در ساعت 11:26 به وقت گرینویچ به 67.84 دلار در هر بشکه رسید.
رئیس اداره دعاوی سازمان بورس و اوراق بهادار از طرح 18 شکایت کیفری از کانال های متخلف تلگرامی خبر داد که به بازار سیگنال می دادند یا با در اختیار گرفتن نام کاربری و رمز عبور برخط سرمایه گذاران، اقدام به سبدگردانی و معامله از حساب آنها می‌ کردند.