در حالی که ظرفیت مخازن ذخیره سازی نفت جهان به سرعت در حال پر شدن است و این نگرانی ایجاد شده که کاهش تولید کشورها ممکن است برای جبران افت شدید تقاضا کافی نباشد، قیمت نفت روز دوشنبه شاهد کاهش بود.
در حالی که شاخص ها در بازارهای بورس تقویت شده قیمت طلا امروز شاهد اندکی کاهش بود، هرچند که احتمال در پیش بودن بسته های محرک اقتصادی بیشتر مانع از افت بیشتر قیمت فلز زرد شد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش 6.2 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری کشور طی دیروز خبر داد.
بنزین در ونزوئلا در پی بحران کمبود سوخت از ارزان‌ترین بنزین جهان چرخش 180 درجه‌ای داد و بالاترین نرخ را در جهان پیدا کرد.
آمازون محبوب ترین برند آمریکا در بین سه نسل شناخته شد.
یک مقام مسئول گفت: با وجود تولید حدود 620 هزار تن لیموترش در کشورمان و به منظور پیشگیری از ورود آفات و بیماری‌های نوظهور، با واردات لیموترش به کشور مخالف هستیم.
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: میزان سپرده‌های مردم در سیستم بانکی کشور در سال 1398 در مقایسه با سال 1397، معادل 32 درصد افزایش یافت.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افزایش دو درصدی تردد وسائل نقلیه مختلف در جاده‌های مواصلاتی بین استانی طی 24 ساعت روز گذشته نسبت به روز جمعه خبر داد و گفت: تهران با افزایش 27 درصدی تردد بیشترین رشد را در میان استان‌های دیگر داشته است.
با وجود اینکه وزارت کار طی اطلاعیه ای اعلام کرد علت عدم واریز، تا شنبه هفته آتی (مورخ 13 اردیبهشت ماه) به صورت پیامکی به افراد مذکور اعلام خواهد شد، اما مردم سؤالات متعددی دارند که بخشی از آن در گزارش آمده و منتظر پاسخ مسئولان است.
مصوبه اختصاص اعتبار برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی برای اجرا به وزارتخانه های کشور، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.