بیت‌کوین برای حفظ قیمت 40 هزار دلاری تلاش می‌کند، اما روند ارزش آن کاهشی است.
به تازگی یک نماینده مجلس تلویحا از لزوم تعیین نرخ اجاره خانه سخن گفته، در حالی که طی دو سال گذشته این اقدام اجرایی شده اما تاثیر چندانی در کنترل بازار اجاره نداشته است؛ در این زمینه یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید اجاره بها تابعی از قیمت مسکن و تورم عمومی است که با بخشنامه و ابلاغیه کنترل نمی‌شود.
از ابتدای خردادماه تمامی صنایع برای استفاده از تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید باید دارای صورتحساب الکترونیکی از سامانه جامع تجارت باشند.
یک مقام امنیت سایبری روسیه اعلام کرد که تعداد حملات سایبری به منابع این کشور تا مارس 2022 در مقایسه با فوریه حداقل چهار برابر شده است.
تمامی مسافران بالای 18 سال می‌توانند با به همراه داشتن کارت واکسیناسیون کرونا که از آخرین نوبت آن 14 روز گذشته باشد، به کشور آذربایجان سفر نمایند.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: تخم مرغ بیش از نیاز کشور تولید شده است و دولت باید اجازه دهد که تخم‌مرغ‌های مازاد صادر شوند.
گروه صنعتی ایران خودرو قیمت 23 خودرو تولیدی خود را در سال جدید ‌اعلام کرد.
سخنگوی وزارت ارتباطات از ارجاع طرح موسوم به صیانت جهت بررسی به شورای عالی فضای مجازی خبر داد.
مدیرعامل فرابورس ایران گفت: با توجه به روند کلی بازار سرمایه که از ابتدای امسال روند مثبتی داشت و متغیرهای اثرگذار، بازار مساعد افزایش دامنه نوسان بود.
اهواز- مدیر کل شیلات خوزستان از آزاد شدن صید ماهی شوریده از تاریخ 26 فروردین ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی در استان های خوزستان و بوشهر خبر داد.