سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: خودکفایی غذایی کشور به 81 درصد رسیده و پیش بینی ما آن است که امسال این عدد به 83 درصد برسد.
رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ارایه گزارش عملکرد خزانه در سال گذشته به هیات دولت، اعلام کرد: نرخ بیکاری به 10 درصد رسید.
مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
آجیل‌خوری در شب عید یکی از سنت‌های قدیمی ایرانیان است که گرچه در فراز و نشیب تاریخ دچار تغییر و تحولاتی شده اما از بین نرفته است. البته اگر مشکلاتی چون گرانی یا کرونا بگذارند.
در میان 20 کشور بزرگ تولیدکننده نفت شاید تنها یک کشور است که تاکنون از اپیدمی ویروس کرونا تا حدودی مصون مانده اما این کشور هم مشکلات بزرگی را تجربه می‌کند.
در شرایطی که نرخ بهره در آمریکا به یکی از پایین ترین سطوح خود رسیده، سوالات زیادی درباره مسیر آینده دلار ایجاد شده است.
اخیرا مدیرکل شرکت "میزوهو سکیوریتیز" با اشاره به تصمیم تولیدکنندگان بزرگ برای افزایش عرضه به بازار و همزمان افت تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا، پیش بینی کرد قیمتهای نفت ممکن است منفی شود.
ایسلندی ها بیشترین مشارکت در بازار کار در بین کشورهای اروپایی را دارند.
یکی از اتفاتی که در سال 98 رخ داد افزایش 2. 8 درصدی تعداد مشترکان صنعت برق بود که این موضوع در پی برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در صنعت برق به وقوع پیوست.
پس از 17 سال فعالیت در حوزه نانو فناوری در ایران، با ایجاد 239 شرکت دانش‌بنیان در این حوزه، 647 محصول و تجهیزات این شرکت‌ها موفق به کسب گواهینامه نانو مقیاس شده‌اند، ضمن آنکه این محصولات موفق به کسب بازارهای 45 کشور جهان شدند و همچنین محققان کشور در سال 2017 با انتشار تعداد 9 هزار و 489 مقاله در این حوزه رتبه چهارم جهانی را از آن خود کردند.