بر اساس برآوردها تا سال 2028 بازار چسب دنیا بالغ بر 87 میلیارد دلار خواهد شد و در حالی که این محصول در سال گذشته به ارزش 29.9 میلیون دلار به کشور وارد شده، این فرصت مناسبی برای شرکت‌های فناور است تا در این زمینه فعال شوند.
شرکت رنو Renault فرانسه یک سال پس از پایان فعالیت خود در بزرگترین بازار خودروی جهان، روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد تجارت خود را در چین با تشکیل یک شرکت سرمایه گذاری مشترک با گروه جیلی Geely در زمینه تولید خودروهای هیبریدی احیا کند.
معاون امور توزیع توانیر گفت: هفته پیش‌رو هفته سختی برای تأمین برق است و مشارکت همه مشترکین خانگی و صنعتی را طلب می‌کند.
گمرک در نامه‌ای به قائم مقام سازمان راهداری، تعیین تکلیف فوری بیش از 3 هزار و 643 دستگاه کامیون واردات رسوبی در گمرکات را خواستار شد.
درپی تابستان داغ نیمکره شمالی که باعث کاهش موجودی ذخایر مصرف کنندگان بزرگ شده است، انتظار می رود قیمت جهانی گاز زمستان امسال رکوردشکنی کند.
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی نسبت به آبگرفتگی موقت، وزش تندباد و سیلاب ناگهانی در 13 استان هشدار داد.
ایسنا/خراسان رضوی
شاخص کل بورس در معاملات امروز با رشد 1400 واحدی به یک میلیون و 409 هزار واحد رسید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: می‌توان با ترویج محصولاتی مثل کینوا از کشت محصولات با مصرف آب بیشتر جلوگیری کرد و محصولات کم آب بر را جایگزین کرد.
نرخ سود بین بانکی با کاهش 0.09 درصدی نسبت به آخرین نرخ هفتگی این بازار  به 18.08درصد رسید.