بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ساختن چند حساب کاربری در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به کاربران کمک می‌کند که مسائل خصوصی زندگی خود را از مسائل کاری خود جداسازی کنند و از بسیاری از مشکلات احتمال جلوگیری کنند.
کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی خطاب به کاربران به منظور جلوگیری از خاموش شدن گوشی به علت شارژ کم باتری، راهکاری ارائه داده‌اند.
باتوجه به اینکه بسیاری از صاحب‌نظران و کارشناسان، شرافت کار دستفروشان را بیشتر از قاچاق‌فروشان می‌دانند، گزارش‌ها از آمار بالای اشتغال افراد در این نوع کسب و کارها حکایت دارد و گسترش روز افزون آن را نشانه بحران در ساختار اقتصاد کشور قلمداد می‌کند.
کارشناسان و محققان دریافته و اعلام کرده‌اند که در میان تمامی فناوری‌های جدید معرفی‌شده، تنها برخی از آنها بسیار تأثیرگذار و پایدار خواهند بود.
دبیر ستاد تنظیم بازار از افزایش قیمت محصولات لبنی در راستای بالا رفتن قیمت شیر خام خبر داد و گفت: از طی هفته‌های گذشته و پس از ابلاغ این مصوبه، قیمت سه محصول پرلبنی مانند شیر، ماست و پنیر نیز افزایش یافته است.
در حالی که افزایش دما ساعت کاری ادارات 29 استان را تغییر داد، این بار بررسی تغییر و اصلاح ساعت کاری ادارات پایتخت نیز روی میز قرار گرفته و در حال بررسی است.
آخرین وضعیت مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها نشان از رشد 20 تا 25 درصدی آنها دارد.
ستاد تنظیم بازار، بر ضرورت تداوم تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات نهاده‌های مورد نیاز برای تولید مرغ تاکید کرد.
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اینکه استفاده از فیلتر و روغن های تقلبی مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است، گفت: قیمت فیلترهای اصلی در بازار 100 هزار تومان است اما تقلبی آنها در بازار 20 هزار تومان است.
یک اتاق فکر انگلیسی اعلام کرد تا سال 2030 به علت رشد استفاده از ربات‌ها در سراسر جهان، 20 میلیون شغل تولیدی از دست خواهد رفت.