وحشت از شیوع ویروس کرونا و جنگ قیمت نفت سرمایه‌گذاران را از بازار سهام فراری داد تا بدترین عملکرد روزانه وال‌استریت بعد از بحران مالی بزرگ 2008 جهان به ثبت برسد.
مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته سفرهای مردم با وسائل حمل و نقل عمومی طی 18 روز گذشته که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده و به صورت رسمی اعلام شد، نسبت به 18 روز قبل از آن 30 درصد کمتر شده است و از مردم می‌خواهیم تا سفرهایشان را در این ایام به حداقل ممکن و حتی صفر برسانند.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در ابلاغیه‌ای اعلام کرد برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد تعادل در بازار، خرید مرغ بدون هیچ محدودیتی و به صورت نقدی و با هماهنگی انجام شود.
یک مقام مسئول در سازمان بورس با رد شایعه برکناری رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از سوی وزیر اقتصاد گفت: شورای عالی بورس مرجع تعیین رئیس و هیئت مدیره سازمان بورس است.
ویروس کرونا بر قوت غالب مردم کشور اثرگذار بوده است؛ به طوری که این روزها مردم برای خرید نان دچار چالش شده اند و با شک و تردید نسبت به خرید آن اقدام می کنند.
میزان تسهیلات اعطایی قرض الحسنه بانک ملت نسبت به کل تسهیلات اعطایی سهم ناچیزی دارد و حتی حجم درآمدی این بانک از محل ارائه تسهیلات، سه برابر تسهیلات اختصاص یافته برای قرض الحسنه است.
دولت، مشوق‌ها، تسهیلات و اراضی خود را برای رونق دهی به بخش مسکن در سال 1399 در نظر گرفته که اختصاص 4500 میلیارد تومان منابع حاصل از درآمدهای وزارت راه و شهرسازی به بخش‌های مختلف عمرانی از جمله این برنامه‌هاست.
شیوع ویروس کرونا برنامه های سفر را به چالش کشیده و موجب شده که نگرانی هایی برای سهمیه بنزین خودروها بعد از شش ماه به وجود آید که باید دید دولت چه تصمیمی برای حفظ سهمیه بنزین پس از فروردین ماه اتخاذ خواهد کرد.
عربستان سعودی در پی فروپاشی پیمان اوپک پلاس با روسیه، قصد دارد تولید نفت خود را از ماه میلادی آینده افزایش داده و به بالای 10 میلیون بشکه در روز برساند.