نمایندگان مجلس تصویب کردند که در سال آینده تعرفه جرایم رانندگی به میزان 5 درصد افزایش پیدا کند.
بنابر اعلام مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت در حال وصول از شرکت‌های سرمایه‌پذیر است و این سود احتمالا هفته آینده که سومین هفته اسفند است، واریز می‌شود.
مدیرکل دفتر مجریان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، آزادراه‌های قابل بهره برداری در سال آینده تشریح کرد.
در حالیکه مدت زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده و خودروسازان و وزیر صمت قول افزایش تولید و عرضه داده بودند، اما آمار تولید خودروهای سواری طی 10 ماهه امسال نشان می‌دهد که آمار تولید این خودروهای پرتقاضا به 800 هزار دستگاه هم نرسیده و تولید یک میلیون دستگاه شاید بعید باشد.
معاون کیفیت شرکت ایران‌خودرو ضمن تشریح علل عدم موفقیت خودروسازان داخلی در ارتقای کیفیت محصولات، به افزایش آگاهی و شناخت جامعه نسبت به صنعت خودرو در دنیا اشاره و تاکید کرد که مشتری با مقایسه صنعت خودرو داخلی و خارجی به فاصله بین آن‌ها واقف شده و براین اساس نارضایتی از سطح کیفیت و تکنولوژی خودروهای داخلی شکل گرفته است.
رئیس انجمن کشتیرانی گفت: هندی ها علی رغم خصومت دیرینه ای که با پاکستان دارند، بنادر این کشور را برای ارسال کالا به افغانستان، جایگزین بندر چابهار کرده اند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال آینده کشت قراردادی سیب‌زمینی و برنج را در دستور کار قرار داده‌ایم.