سازمان توسعه تجارت در گزارش عملکرد تجاری کشور در سال 1400، جزییاتی از آمارهای صادراتی و وارداتی سال گذشته منتشر کرده است.
برپایه معاملات سومین روز کاری سال 1401، بیش از 11 میلیارد و 369 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 51 هزار و 605 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.
یک کارشناس صنعت خودرو در یادداشتی با اشاره به ماجرای باز نشدن کیسه هوای خودروهای داخلی در تصادفهای اخیر، با تاکید بر اینکه باز شدن ایربگ نیاز به شرایط خاصی دارد، مشخص شدن دلیل آن در حوادث اخیر را مستلزم بررسی کارشناسی دانست نه اظهارات غیرکارشناسی.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 3 دلار و 37 سنت معادل 2.79 درصد کاهش به 117 دلار و 28 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.72 درصد کاهش به 1944 دلار و 27 سنت رسید.
پیش‌بینی تحلیلگران در مورد کاهش 3 میلیون بشکه‌ای تولید روسیه از ماه آوریل به‌خاطر تحریم‌های بین‌المللی و درخواست گروه 7 از اوپک برای افزایش تولید می‌تواند این گروه را در اجلاس وزارتی هفته جاری متقاعد به با بالا بردن تولید کند.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور نسبت به کاهش محسوس دما و خسارت‌های ناشی از آن به کشاورزان هشدار داد.
معاملات امروز بازارهای فرابورس به دلیل مشکل فنی سامانه‌ها در ساعت 9 آغاز نمی‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: روز جمعه، (5 فروردین) 101 میلیون لیتر بنزین در کشور به مصرف رسیده است.
رستم قاسمی گفت: آمار ثبت نام کنندگان در نهضت مسکن بیش از 5 میلیون نفر است که عمده این افراد یا مستاجر هستند یا در پشت بام‌ها زندگی می‌کنند. حدود 2.5 میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد.