آمریکایی‌ها در حال مبارزه با افزایش فزاینده قیمت مواد غذایی هستند، اقدامات غیرمتعارفی که به جای کاهش هزینه‌ها، آن را افزایش داده است. این در حالی است که به گزارش «وال استریت ژورنال» اخیراً مصرف‌کنندگان آمریکایی بیشتر از 30 سال گذشته برای غذا هزینه می‌کنند و به طور میانگین 11.3 درصد از درآمدشان صرف غذا می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دریافت سیگنال‌های مطلوب از ماهواره پارس 1 خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی از افزایش حجم محصولات تولیدی شیلات و همچنین کاهش واردات انواع نهاده‌ها خبر داد.
مدیرعامل صندوق ملی مسکن، موجودی این صندوق را حدود 10 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 8 هزار میلیارد تومان در حساب صندوق ملی مسکن است.
بر اساس نتایج نخستین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هزار و 118 قطعه ربع‌سکه زیر قیمت بازار به فروش رسید.
نایب‌رئیس اتاق مشترک ایران و سوریه با اشاره به موانع تجارت 2 کشور با بیان اینکه در 9 ماهه امسال حجم روابط تجاری 2 کشور 100 میلیون دلار بوده است، گفت: باید سهم بیشتری برای شرکت‌های ایرانی در نظر گرفته شود تا شرکت‌های ایرانی رغبت بیش‌تری برای حضور در سوریه داشته باشند.
از 12 هزار و 877 قطعه ربع سکه ثبت سفارش‌شده در اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، با توجه به کف قیمت تعیین‌شده توسط عرضه‌کننده، هزار و 118 قطعه سکه با میانگین قیمت 11 میلیون و 548 هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.
به گفته رئیس‌جمهور روسیه، گروه بریکس تا سال 2028 به میزان 36.6 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را بر حسب برابری قدرت خرید (PPP) تشکیل خواهد داد.
بر اساس مصوبه هیئت وزیران حقوق ورودی گوشی‌های همراه حقوق ورودی رویه تجاری واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی با قیمت بالای 600 دلار 15 درصد و برای سایر رویه‌ها به مأخذ دو برابر یعنی 30 درصد تعیین شده است.
صندوق بین‌المللی پول معتقد است که سال 2024 برای سیاست‌گذاران سال سختی خواهد بود.