رئیس‌کل بانک مرکزی بر حمایت سیستم بانکی کشور از هموطنان سیل‌زده در گلستان و مازندران تأکید کرد.
رییس کل بیمه مرکزی طی نامه ای به شرکت های بیمه تاکید کرد که در تمامی استان های سیل زده کشور کارگروه بیمه تشکیل و نسبت به «شناسایی و جبران خسارات وارده در اثر سیل به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده در مناطق مذکور»، اقدام نمایند.
در حالی که بوئینگ از پیامدهای دو سقوط مرگبار هواپیمای 737 مکس 8 خود رنج می‌برد، چین قرارداد خرید 300 هواپیمای مسافربری را با رقیب اروپایی بوئینگ، ایرباس، منعقد کرد.
در معاملات امروز قیمت نفت برنت 63 سنت بالا رفت و در ساعت 11:26 به وقت گرینویچ به 67.84 دلار در هر بشکه رسید.
رئیس اداره دعاوی سازمان بورس و اوراق بهادار از طرح 18 شکایت کیفری از کانال های متخلف تلگرامی خبر داد که به بازار سیگنال می دادند یا با در اختیار گرفتن نام کاربری و رمز عبور برخط سرمایه گذاران، اقدام به سبدگردانی و معامله از حساب آنها می‌ کردند.
استاندار تهران از مردم استان خواست با توجه به احتمال وقوع سیلاب از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد که به دلیل شرایط جوی، درخواست کنسلی بلیت مسافران هوایی تا پایان هفته بدون اخذ جریمه انجام می‌شود.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو به تشریح وضعیت سدها به ویژه در استانهای شمالی با توجه به سیل‌های رخ داده اخیر پرداخت.
بورس تهران در اولین روز کاری خود در سال 1398 شاهد معاملات کم حجم و آرام بود. در این روز نمادهایی در گروه محصولات شیمیایی، حمل و نقل و انبارداری بیشترین تاتیر را روی شاخص های بازار سرمایه گذاشتند.
مدیرعامل توانیر در تشریح آخرین وضعیت برقرسانی به مناطق سیل زده گفت:اکنون وضعیت برق در استان‌های شمالی در حال بازگشت به حالت طبیعی است و با تخلیه کامل سیلاب می‌توان به وصل آن اقدام کرد.