استفاده از قطعات ارزان در تولید لوازم خانگی، بلاتکلیفی واردات خودرو، ریزش قیمت طلا و سکه و سهولت صادرات در زمان جام جهانی قطر از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
معاون وزیر صمت از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی برای زوج‌های جوان خبر داد.
وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح عرضه خودرو در بورس کالا گفت: تالار املاک و مستغلات در ماه‌های آینده راه اندازی می شود تا زمینه را برای نوع دیگری از تعاملات اقتصادی ایجاد کند.
شورای پول و اعتبار اخیراً مصوب کرده است که بانک مرکزی تنها مکلف به افشای اطلاعات تسهیلات بالای 100میلیارد تومان است، با این مصوبه عملاً فهرست بخش زیادی از بدهکاران کلان محرمانه می‌ماند.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ریزش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر، گفت: در صورت انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهش می یابد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 43 سنت معادل 0.47 درصد افزایش به 92 دلار و 77 سنت رسید.
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت "مانسون" در جنوب و جنوب شرق کشور از کاهش کیفیت هوا و دید افقی طی 2 روز آینده در مناطق غربی خبر داد.
با عرضه خودرو در بورس کالا و انتقال سود واسطه‌ها به تولیدکنندگان، افزایش سودآوری خودروسازان، حذف قیمت‌گذاری دستوری و به مرور رشد رقابت، بهبود کیفیت، افزایش تیراژ تولید، عرضه و در نهایت تعادل بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان را شاهد خواهیم بود.
برق بیش از 30 اداره پایتخت که به اخطارهای شرکت توزیع برق تهران بزرگ مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده بودند، قطع شد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 78 سنت معادل 0.82 درصد کاهش به 94 دلار و 32 سنت رسید.