گروه اوپک پلاس در جدیدترین نشانه از آماده شدن برای به تاخیر انداختن برنامه افزایش تولید، از کشورهای تولیدکننده نفت عضو این گروه خواست در نشست آتی وزیران برای اقدام آماده باشند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژانویه امروز با 14 سنت معادل 0.3 درصد افت به 43 دلار و 61 سنت رسید.
سخنگوی شورای عالی بورس گفت: سقف صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر درآمد ثابت از 30 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت‌های سوخت به ترتیب درخواست‌ها درحال صدور و توزیع است. بطور میانگین حدود 250 تا 300 هزار کارت سوخت در ماه صادر، پاکت گذاری، ارسال و به دست متقاضیان می‌رسد.
یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه در مقطع کوتاهی قیمت خانه به ثبات می رسد، ادامه این وضعیت را مشروط به کنترل نقدینگی، ثبات نرخ تورم و افزایش ساخت و ساز دانست و گفت: اگر این اقدامات انجام نشود رکود مسکن مدت زیادی طول نخواهد کشید.
اقتصاد ژاپن سه ماهه سوم را با رشد پنج درصدی به پایان رساند.
انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) هشدار داد اگر محدودیتهای پروازی که در پی همه گیری ویروس کرونا وضع شده اند، تسهیل نشود، حمل هوایی واکسنهای کووید 19 در فرآیند توزیع با چالش روبرو خواهد شد.
Muslim Pro اپلیکیشنی است که وقت نماز را به کاربران یادآوری می کند و با بیش از 98 میلیون دانلود، محبوبترین اپلیکیشن مذهبی بنا بر ادعای سازنده اش است.
انتشار اخبار مثبت از واکسن شرکت مدرنا باعث رکوردشکنی جدید شاخصهای بورسی شد.
احسان خاندوزی بابیان اینکه درباره رفع ایرادهای طرح تامین کالاهای اساسی جلساتی را بااعضای شورای نگهبان برگزار کرده ایم گفت: بااصلاحات جدید،این طرح در جلسه علنی سه شنبه به رای گذاشته می شود.