حرکت بازار سرمایه روی شیب نزول سرعت گرفته و مردم همچنان بازندگان اصلی اعتماد به این بازار هستند و با وجود آنکه مسئولان اخیرا وعده‌های مختلفی برای به تعادل رسیدن دادند، وضعیت بازار روز به روز حادتر می‌شود.
در آبان ماه امسال تعداد 101 هزار و 716 احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از اصلاح 2 شرط ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: سابقه سکونت در کلانشهرها 5 سال است و تغییر نمی‌کند.
نرخ گاز، نرخ عوارض، مالیات و حق بهره‌برداری از معادن و نرخ ارز از جمله چالش‌های سه‌گانه دولت در ارتباط با اعداد و ارقام مربوط به بودجه 1401 است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (یکشنبه، 14 آذرماه 1400) اعلام کرد که بر اساس آن بهای 13 واحد پولی کاهش و قیمت 21 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 12 واحد پولی دیگر ثابت ماند.
وزیر دادگستری با اشاره به تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار، گفت: این کمیته هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد و امیداواریم در بازار تأثیرگذار باشد که البته تأثیری هم در نرخ مرغ و تخم مرغ داشته و قیمت‌ها تثبیت شده است.
نمایشگاه بین المللی اکسپوی دوبی از نهم مهرماه در شیخ نشین دوبی آغاز شده و تا شش ماه آینده در این شهر دایر است.
معاون وزیر صمت گفت: در آبان ماه امسال 15 هزار و 960 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.
از چند روز پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر قطع آب پایتخت تا 90 روز دیگر دست به دست می شود که طبق گفته های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، این موضوع واقعیت ندارد و امسال قطعا آب هیچ یک از مشترکان تهرانی قطع نخواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان آذرماه امسال خبر داد.