در شرایطی که قیمت مرغ به شکل افسار گسیخته ای در بازار بالا رفته، قیمت آن نیز 5 نرخی شده است و شاهد اعلام قیمت های متفاوتی برای این محصول توسط مسولان مختلف و واحد های صنفی هستیم .
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار نحوه بازپرداخت وام یک میلیون تومانی گفت: نحوه بازپرداخت اقساط وام جدید کرونایی به صورت 30ماهه از منابع یارانه معیشتی ماهیانه خانوار است.
قیمت نفت خام در معاملات صبح چهارشنبه در حالی بیش از 1 درصد جهش کرد که دیشب هم قیمت‌ها تحت تاثیر امید به واکسن کرونا 4 درصد جهش کرده بود.
میانگین صنعتی داو جونز تحت تاثیر اخبار مثبت از واکسن کرونا و امید به ریکاوری سریع‌تر اقتصاد آمریکا جهش کرد و از سطح مهم 30 هزار واحد فراتر رفت.
عراق برای مقابله با تنگناهای مالی خود به دنبال امضای نخستین قرارداد پیش‌پرداخت نفت این کشور است.
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش 20 درصدی ورودی سدهای تهران از ابتدای سال آبی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
قیمت‌های نفت در معاملات امروز، سه شنبه با امید به واکسن کرونا و ریشه‌کن شدن سریع‌تر پاندمی که می‌تواند باعث بازگشت تقاضای نفت خام شود، جهش کردند.
شاخص بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه 4 آذر با افت 18 میلیون و 597 هزار واحدی به یک میلیون و 356 هزار و 944 واحد رسید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که دولت به عنوان تأمین کننده گندم که مواد اولیه نان است هیچ تغییری در قیمت گندم و آرد نداده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران با بیان اینکه مقرر شده مرغ با نرخ مصوب  در 250 میدان تره بار اصلی و فرعی تهران توزیع شود، اظهار کرد: باید عرضه مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی چند روز ادامه پیدا کند و در این صورت تا هفته آینده قیمت‌ها متعادل خواهد شد.