نرخ رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه چهارم سال قبل 2.1 درصد اندازه گیری شد.
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به آمار ضد و نقیض قوی سیاه کرونا و بازاری آب دیده در برابر انواع بلاها و...
نرخ بیکاری آلمان تا پایان ژانویه در سطح 3.2 درصد باقی ماند.
یارانه حمایت‌های معیشتی اسفندماه امشب واریز می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد برای جلوگیری از تجمع کمتر برای پیشگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا، تلوزیون‌های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خود را تا پایان سال ادامه خواهند داد. ‏ترافیک مصرفی این تلوزیون‌ها نیم‌بها محاسبه خواهد شد.
شرکت ال‌جی دیسپلی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی از تعطیلی موقت کارخانه تولید صفحه نمایش خود در این کشور خبر داد.
با گسترش ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس در جایگاه‌های سوخت دستورالعمل جدیدی صادر شده که براساس آن روند سوختگیری باید توسط اپراتورها انجام شود.
علی‌محمد‌علیخان‌زاده، رییس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا  که بر اساس سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی بیش از ۵۰۰میلیون تومان اضافه دریافتی داشته است، طی قراردادی تامل برانگیز با بخشش بیش از 19 میلیارد تومان از اموال بازنشستگان به بانک گردشگری ابهامات فراوانی ایجاد کرده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: برخی شهرهای استان در معرض هجوم ملخ ها هستند و گفته شده امسال شدت حمله ملخ ها به استان بیشتر است.
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو، شبکه برق در سراسر کشور را پایدار اعلام کرد و از برق دار شدن تمامی روستاهای سیل زده استان های لرستان و ایلام خبر داد.