شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت 553 واحدی ، به رقم  17 هزار و 824 واحد رسید .
نظام بانکی کشور برای اجرای طرح اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران کم‌‌درآمد، تمام اقدامات لازم را انجام داده است و با ایجاد دسترسی کامل به سامانه معرفی متقاضیان توسط وزارت راه و شهرسازی، فرآیند اعطای این تسهیلات آغاز خواهد شد.
مقرری بیمه بیکاری کارگرانی که به دلیل شیوع کرونا بالاجبار بیکار شده بودند، تعیین تکلیف شد.
رئیس کل بانک مرکزی از ایفای تعهد این بانک در تامین سکه‌هایی خبر داد که در سال 97 پیش‌فروش شده‌اند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در یادداشتی با اشاره به حال و هوای این روزهای بازار سرمایه، هرگونه حرکت‌ شتاب زده در هفته‌های آینده برای افزایش غیر طبیعی شاخص بورس و فرابورس را به ضرر سهامداران دانست و هفته‌ی اول شهریور را هفته‌ مهمی برای تثبیت بازار پس از مدت‌ها افت و خیز دانست.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی با تاکید بر اینکه 2 تا 3 میلیون نهاده گم نشده است و  این مسئله را تکذیب می کنم، گفت: تفاوتی در مقدار وارد شده و توزیع شده نهاده ها وجود دارد ولی این مقدار 3 میلیون تن نیست.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت بیش از 65 واحدی، تا ارتفاع یک ‌میلیون و 600هزار واحد عقب‌نشینی کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از بی‌‍‌توجهی دولت در بازگرداندن بازار سرمایه به ریل عادی اظهار داشت: حدود یک و نیم تریلیون تومان برابر با 25 درصد کل ارزش بورس پودر شده و از دست رفته است.
رئیس انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور از افزایش قیمت 20 درصدی قیمت لوازم التحریر نسبت به سال گذشته به دلیل افزایش هزینه‌های تولید و کاهش 60 تا 70 درصدی تقاضای این محصولات در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.
یک چهارم کل ارزش شاخص اس اند پی مربوط به سهام پنج شرکت بزرگ این کشور است.