سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: تاکنون برنامه‌ای برای افزایش قیمت گاز خانگی اعلام نشده و قرار نیست که افزایش قیمتی در تعرفه گاز خانگی صورت بگیرد.
شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) پس از یک کاهش چشمگیر و رسیدن به مرز 913 هزار واحد، روند صعودی به خود گرفت و بیش از 10 هزار واحد رشد کرد.
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، در جریان معاملات امروز چهارشنبه 7 خرداد 99 در صرافی های بانکی، برای خرید به 17050 تومان و برای فروش به 17150 تومان رسید.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه بازار گوشت قرمز همچنان کساد است، اظهار کرد: در حال حاضر گوشت گوسفندی با قیمت حدود 100 هزار تومان در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران از افزایش 50 درصدی قیمت ماکارونی خبر داد و گفت که قیمت‌های جدید تقریبا از اوایل ماه رمضان اعمال شده است.
ثبت‌نام برای شرکت در قرعه‌کشی فروش 25 هزار دستگاه خودرو در حالی از صبح امروز آغاز شده و متقاضیان نباید در مراحله ثبت‌نام، هیچگونه وجهی به حساب خودروسازان واریز نمایند.
خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به باز شدن مجدد اقتصاد قیمت جهانی، منجر به افت قیمت طلا شده؛ هر چند بالا گرفتن تنش‌های میان آمریکا و چین باعث شد این افت قیمت محدود شود و قیمت نفت خام افت کند.
شرکت نوکیا فعالیت کارخانه خود در جنوب هند را پس از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای کارگرانش متوقف کرد.
قیمت‌های نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانی‌های مجدد نسبت به روند احیای تقاضا با وجود روند تسهیل محدودیت‌های قرنطینه در بسیاری از کشورها کاهش پیدا کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه می گوید خرید متری مسکن در قالب ابزار مالی در بورس کالای ایران، می‌تواند پاسخ مناسبی به کسانی باشد که برای حفظ دارایی‌های نقد خود دنبال سرمایه‌گذاری در بازار مسکن هستند، اما توان خرید کامل یک ملک راندارند .