ارزش لیر ترکیه در برابر دلار به رکورد جدید 7.4497 واحدی سقوط کرده و از رکورد تاریخی قبلی خود که 7.4050 واحد بود نیز عبور نمود.
در حالی که تضعیف جزئی ارزش دلار و عقب نشینی بازارهای بورس موجب افزایش تقاضا برای خرید طلا شده و سرمایه گذاران در انتظار انتشار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه اوت هستند، قیمت طلا روز جمعه اندکی افزایش داشت.
یک مقام مسئول گفت: به مدیرعامل شرکت فرودگاه ها پیشنهاد واگذاری رایگان فرودگاه ماهشهر را دادیم اما آنها به دلیل زیان ده بودن آن نپذیرفتند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، بخشنامه اعمال مجازات عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد.
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می‌گوید در شرایطی که با توجه به محدودیت‌های ارزی دولت، تخصیص ارز به دارو محدود شده، دولت باید به جای ارز دادن به کالاهایی که سلامت را تهدید می‌کنند، حوزه دارو را دریابد.
نایب رئیس انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: با کاهش میل به جوجه‌ریزی، در حال حاضر تولید جوجه یک روزه به ماهی 105 تا 110 میلیون قطعه رسیده است.
درحال حاضر شهرداری مصرف‌کننده عمده آب در تهران است و حدود 200 میلیون متر مکعب یعنی به اندازه ظرفیت سدکرج آب را برای نگهداری فضای سبز مصرف می‌کند، برای مقابله با این مساله کلنگ اولین سد مجازی در تهران زده شد.
وزیر راه و شهرسازی چندین پروژه فرودگاه یاسوج به ارزش کلی 450 میلیارد ریال را طی آیین رسمی افتتاح کرد.