کمیته خودرو مصوب کرد: عدم خرید خودرو ظرف 48 ماه گذشته از خودروسازان و دارا نبودن پلاک فعال در هر خانواده، شروط جدید برای ثبت‌نام متقاضیان در فروش فوق‌العاده تابستان خودروسازان است.
رئیس جمهور با دستور به سرپرست وزارت صمت، بر ضرورت اجرای نظارت های دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت ها در بازار لوازم خانگی تاکید کرد.
بانک مرکزی شرایط اعطای وام ازدواج در سال 99 به مبلغ 500 میلیون ریال با دوره بازپرداخت هفت‌ ساله را اعلام کرد.
سازمان بین‌المللی حمل و نقل هوایی یاتا به تازگی برآورد و اعلام کرده است که پاندمی ویروس کرونا در صنعت هوانوردی جهان 84 میلیارد دلار ضرر و زیان وارد کرده است.
سخنگوی شرکت ملی گاز از کاهش 70 درصدی مصرف گاز در کشور خبر داد.
طبق اظهارات اخیر سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) هدف این وزارتخانه تولید 11.6 میلیون دستگاه لوازم خانگی در سال جاری است، اما تقاضا در این بازار حدود 12.5 میلیون دستگاه و بخش اعظم آن در بخش لوازم خانگی کوچک است.
به طور متوسط انتظار می‌رود که هر فرد اروپایی 35.9 سال کار کند.
برای نحوه تعیین تعرفه مشترکان صنعت برق، ایران به پنج منطقه اقلیمی تقسیم‌بندی شده است که برای مناطق عادی نظیر تهران که از گرمای شدیدی برخوردار نیستند، الگوی مصرف ماهانه 300 کیلووات ساعت در نظر گرفته شده و در شهری همانند اهواز این رقم حدود 3000 کیلووات ساعت است.
انتظار می رود کسری بودجه سالانه آمریکا رکورد بشکند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ورود مسکن به بازار بورس، باعث تبدیل سرمایه‌های مردم به مسکن شود، گفت: البته این کار سختی است و محل به محل و ساختمان به ساختمان متفاوت است.