سوئیس موفق شد لقب بهترین کشور در جهان را از آن خود کند.
خانه‌های 40 تا 60 متر مربع که به جز مناطق 1 تا 3 از پراکندگی نسبتا مناسبی در دیگر نقاط تهران برخوردار است، از نظر تعداد معاملات و رشد قیمت در رده دوم قرار دارند.
هنگ‌کنگ گران ترین شهر جهان برای اجاره یک خانه است.
در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، مردم برای تامین کالا و خدمات خود به طور متوسط 26 درصد بیشتر هزینه کردند.
مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به جذب 70 هزار نفر به مناطق آزاد طی دو سال آینده، راه اندازی 12 مرکز نوآوری بخش تعاون تا پایان سال، اعلام آمار مهارت آموزان راه یافته به بازار کار و اختصاص تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای بازسازی کسب وکارهای سیل اخیر اختصاص داشت.
بلاتکلیفی بنزین سفر موجب شده برخی از مالکان خودرو تمایل چندانی برای استفاده از سهمیه بنزین خود در ماه‌های پایانی سال نداشته باشند و این سهمیه را برای مسافرت‌های نوروزی ذخیره کنند.
برسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت کاغذ تحریر که از دو ماه پیش کاهش چشمگیری داشته به ثبات رسیده، اما به گفته رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، احتمالا قیمت کاغذ تحریر بیش از این کاهش نخواهد داشت.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (دوشنبه، 30 دی‌ماه) با 53 سنت افزایش نسبت به روز جمعه به 66 دلار و 11 سنت رسید.
شاخص بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه 1 بهمن 98 با افت 3798 واحدی، به 406 هزار و 8 واحد رسید.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 از مصوبه این کمیسیون در مورد افزایش 15 درصد حقوق‌ کارمندان در سال 99 و تعیین مبلغ دو میلیون و 800 هزار تومان به عنوان حداقل حقوق در سال آینده خبر داد.