انجمن صنفی صنعت تایر ایران اعلام کرد که نرخ فروش تایرهای سواری از امروز 50 درصد افزایش می‌یابد.
قیمت دلار آمریکا، امروز چهارشنبه 28 آبان 99 در صرافی‌های بانکی به 25 هزار و 820 تومان رسید.
یک پژوهشگر اقتصادی گفت: سبد هوشمند خانوار این قابلیت را داشت که در مکان‌ها و زمان‌های مختلف برای تعیین سبد حداقلی خانوار بتواند با شرایط خانوار آن را تغییر داد.
در حالی که طی ١١ ماه گذشته بسیاری از تولیدکنندگان معطل دریافت یک کیلوگرم نهاده دامی بودند و شاهد توقف فعالیت برخی از آنها بودیم، منابع رسمی فساد در توزیع این نهاده ها را تائید می‌کنند.
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه لایحه بودجه سال1400 قبل از 15 آذر تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود، گفت: در این لایحه قیمت دلار بین 11هزار تا 11 هزار و 500 تومان محاسبه شده است.
از مسوولیت‌های اپراتورهای همراه به‌خصوص در روزهای شیوع کرونا، نیاز ضروری دسترسی دانش‌آموزان و دانشجویان به سامانه‌های آموزش آنلاین و دسترسی به اینترنت پهن‌باند (3G، 4G و 5G)، به‌خصوص در مناطق غیرشهری و محروم است.
ارزش بیتکوین در یک روز بیش از هفت درصد افزایش یافت.
در جدول نرخی جدیدی که روز گذشته برای پروازهای داخلی منتشر شد، هشت مسیر پروازی نسبت به نرخنامه قبلی اضافه شده و برخی از آن‌ها با وجود آنکه از نظر مسافت، تفاوت چندانی با مسیرهای مشابه‌شان ندارند، قیمت‌های بسیار بالاتری دارند و در این میان تبریز – بندرعباس با حداکثر نرخ یک میلیون و 518 هزار و 500 تومان صدر نشین است.
وزیر صمت با بیان اینکه به دنبال حذف ارز 4200 هستیم، گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زاست و دولت در شرایط کنونی آماده حذف ارز 4200 است.