وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تلاش می‌کنیم در چهار سال پیش رو نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی را 50 درصد رشد دهیم و دستیابی به این هدف نیز باید از طریق " مالیات ستانی هوشمند و عادلانه" تحقق یابد.
قیمت فروش بنزین برای ماه اکتبر 4.4 درصد در نیویورک به دنبال طوفان ایدا و مختل شدن عرشه انرژی از خلیج مکزیک آمریکا افزایش یافته است.
وزیر نیرو گفت: بایستی پروژه‌هایی را با مشارکت سرمایه‌گذاران، مصرف‌کنندگان عمده صنایع انرژی‌بر و خود دولت اجرا کنیم که در سال‌های آتی نگرانی قطعی برق را در بخش‌های مختلف مصرف به صفر برسانیم.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه 8 شهریور 1400 در صرافی های بانکی به 27 هزار و 172 تومان رسید.
بیست و دومین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
قیمت هر اونس طلا اوایل امروز به بالاترین رقم از 4 اوت یعنی 1820 دلار و 50 سنت رسید، اما بعدا با 0.13 درصد کاهش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 1815 دلار و 26 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال هم امروز با 15 سنت معادل 0.21 درصد رشد به 72 دلار و 85 سنت رسید.
رسانه‌های نیوزلند از مرگ یک زن پس از تزریق واکسن آمریکایی فایزر Pfizer خبردادند.
جدیدترین گزارش بانک مرکزی از متوسط قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران حاکی از تفاوت 50 میلیون تومانی میانگین قیمت مسکن در دو منطقه یک و 18 تهران است.
نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی از وعده وعیدهای داده شده برای بیمه کارگران ساختمانی انتقاد کرد و خواستار ورود وزیر کار به موضوع بیمه کارگران ساختمانی شد.