ثبت‌نام برای شرکت در قرعه‌کشی فروش 25 هزار دستگاه خودرو در حالی از صبح امروز آغاز شده و متقاضیان نباید در مراحله ثبت‌نام، هیچگونه وجهی به حساب خودروسازان واریز نمایند.
خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به باز شدن مجدد اقتصاد قیمت جهانی، منجر به افت قیمت طلا شده؛ هر چند بالا گرفتن تنش‌های میان آمریکا و چین باعث شد این افت قیمت محدود شود و قیمت نفت خام افت کند.
شرکت نوکیا فعالیت کارخانه خود در جنوب هند را پس از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای کارگرانش متوقف کرد.
قیمت‌های نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانی‌های مجدد نسبت به روند احیای تقاضا با وجود روند تسهیل محدودیت‌های قرنطینه در بسیاری از کشورها کاهش پیدا کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه می گوید خرید متری مسکن در قالب ابزار مالی در بورس کالای ایران، می‌تواند پاسخ مناسبی به کسانی باشد که برای حفظ دارایی‌های نقد خود دنبال سرمایه‌گذاری در بازار مسکن هستند، اما توان خرید کامل یک ملک راندارند .
برای بازیابی اطلاعات سیم‌کارتی که منقضی شده یا آن را واگذار کرده‌اید، می‌توانید به سامانه همتا مراجعه کرده و با وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه و شماره سیم‌کارت منقضی یا واگذارشده، اطلاعات را بازیابی کنید.
رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی با برشمردن دلایل گرانی گوشی موبایل گفت: امسال به دلیل قطع واردات تلفن همراه، شاهد کمبود گوشی و در نهایت افزایش قیمت‌ها هستیم.
وضعیت بازار مسکن شهر تهران در اردیبهشت 99 حاکی از رشد و رونق معاملات است.
اگر با پیامکی به اسم سامانه همتا مواجه شدید که برای جلوگیری از قطع شدن گوشی از شما درخواست پول کرد، لازم است بدانید سایت رسمی سامانه همتا hamta.ntsw.ir است و این سامانه هم برای انجام فرآیندهای خود وجهی دریافت نمی‌کند.
مدیر مرکز ارتباطات مردمی 122 گفت: مشترکان می‌توانند تمامی مشکلات مربوط به کنتور آب را با شماره‌گیری به سامانه 122 مطرح کنند و به طور رایگان ارائه خدمات بهره بگیرند.