دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت که طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز تامین کالاهای اساسی سه ماه اول سال 1400 تامین شده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: جداول خاموشی های برنامه ریزی شده اعلام می شود اما تلاش می کنیم با همکاری مردم نیاز به خاموشی نباشد.
اونس طلا نمی تواند از محدوده معاملاتی وسیع بین 1800 تا 1900 دلار خارج شود و در عین این که حمایت خوبی را حفظ کرده اما فاقد نیروی کافی برای صعود به کانال قیمت بالاتر است.
اگرچه بسیاری از کاربران از وفاداری خود به واتس‌اپ به نفع تلگرام دست می کشند اما اپلیکیشنهای رقیب دیگری هم مانند سیگنال وجود دارد و ممکن است کاربران بخواهند حسابشان را در تلگرام حذف کرده و به پلتفرم پیام رسان دیگری کوچ کنند.
اتاق اصناف ایران به استناد مصوبه ستاد ملی کرونا ، برگزاری نمایشگاه‌های عمومی عرضه و نمایشگاه همراه با فروش از سوی اصناف را ممنوع اعلام کرد.
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز 5 بهمن 1399 در ادامه روند رو به رشد چند روز معاملات اخیر، با حدود 25 هزار واحد رشد به یک میلیون و 247 هزار و 412 واحد رسید.
وزیر اقتصاد طی حکمی، حسنعلی قنبری ممان را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 33 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 450 هزار تومان و قیمت دلار 23 هزار و 200 تومان است.
ارزش برگه 532 هزار تومانی سهام عدالت به 8 میلیون و 141 هزار تومان در پایان معاملات شنبه رسید.
حدود 1.5 میلیون حساب جدید طی یک ماه به بورس چین اضافه شده و تعداد سرمایه‌گذاران جدید در بازار سهام چین 18.02 میلیون نفر در سال گذشته میلادی افزایش یافته است.