مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از راه‌اندازی واحد رسیدگی به شکایات از کسب ‌و کارهای اینترنتی با همکاری مشترک این مرکز و سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان، در آستانه عید سعید فطر خبر داد
ارزش داج‌کوین، ششمین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در حالی با سقوط از پرتگاه مواجه شد که ایلان ماسک برای اولین بار در برنامه تلویزیونی معروف «یکشنبه شب زنده» حضور پیدا کرد.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، به دنبال گزارش ناامیدکننده مشاغل آمریکا که باعث شد ارزش دلار پایین بیاید، رشد کرد.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی رشد هفته گذشته را ادامه داد که امیدهای سرمایه‌گذاران به بازگشت اقتصادی آمریکا، اروپا و چین نگرانی‌ها از کاهش تقاضای هند را خنثی کرده است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 19 ارز افزایش و 19 ارز کاهش یافت. نرخ 8 ارز نیز ثابت ماند.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 35هزار و 588واحد کاهش، معادل 2.95 درصد افت کرد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.22 درصد افزایش به 1835 دلار و 19 سنت رسید.
40 درصد از افرادی که در نظرسنجی شرکت خدمات مالی مسترکارت با عنوان «تمایل مصرف کننده برای پرداخت دیجیتال» شرکت کرده‌اند تمایل به استفاده از ارزهای مجازی برای پرداخت دارند.
ورودی سدهای تهران از ابتدای سال آبی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 20 درصد کاهش مواجه بوده است.
یک پژوهشگر حوزه ارتباطات گفت: پلتفرم کلاب‌هاوس به کاربران حس در لحظه بودن و تجربه ارتباط بی‌واسطه را منتقل می‌کند و از آنجایی که گفت‌وگو محور است، کشورهای خاورمیانه‌ای اقبال بیشتری به این پلتفرم نشان داده‌اند.