در شرایطی که به گفته مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی در سال‌ گذشته و دوران شیوع ویروس کرونا سفرهای دریایی خارجی و داخلی تقریبا تعطیل شده است، دیروز خبری مبنی بر انجام تست سریع کرونا در بندر شهید  حقانی منتشر شد که باید دید با اجرای این طرح، سفرهای دریایی احیاء می‌شوند؟
بانک فدرال رزرو نیویورک اعلام کرد نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن در آمریکا طی یک سال پیش رو 5.5 درصد و اجاره خانه‌ها 9.5 درصد افزایش می‌یابد.
سخنگوی گمرک ایران گفت: در سال 99 بیش از 324 تن زعفران با ارزش بیش از 190 میلیون دلار به 60 کشور صادر شد.
بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و تا یک میلیون و 149 هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات پایانی ورق برگشت و حرکت شاخص صعودی شد.
پژوهشکده آمار تورم نیمه اول امسال را در سه سناریوی بدبینانه، خوشبینانه و حدوسط پیش‌بینی کرد که در سناریوی بدبینانه،بالاترین نرخ تورم نقطه ای ماهانه مربوط به اردیبهشت با تورم 49.3 درصدی است.
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از راه‌اندازی واحد رسیدگی به شکایات از کسب ‌و کارهای اینترنتی با همکاری مشترک این مرکز و سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان، در آستانه عید سعید فطر خبر داد
ارزش داج‌کوین، ششمین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در حالی با سقوط از پرتگاه مواجه شد که ایلان ماسک برای اولین بار در برنامه تلویزیونی معروف «یکشنبه شب زنده» حضور پیدا کرد.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، به دنبال گزارش ناامیدکننده مشاغل آمریکا که باعث شد ارزش دلار پایین بیاید، رشد کرد.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی رشد هفته گذشته را ادامه داد که امیدهای سرمایه‌گذاران به بازگشت اقتصادی آمریکا، اروپا و چین نگرانی‌ها از کاهش تقاضای هند را خنثی کرده است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 19 ارز افزایش و 19 ارز کاهش یافت. نرخ 8 ارز نیز ثابت ماند.