معاون نظارت بر اجرای استاندارد گفت: گشت‌های بازرسی سازمان استاندارد از 15 اسفند تا اواخر اردیبهشت به صورت مستمر انجام می شود.
در پی شیوع ویروس کرونا در ایران تقریبا همه کشورهای همسایه پروازهای ایرانی را به کشورشان فعلا لغو و ممنوع کرده‌اند که به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ترکیه، عراق، کویت، گرجستان، تاجیکستان، امارات، قطر، ترکمنستان، هندوستان، عمان و بحرین از این دسته هستند.
مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش قیمت‌های جهانی و همچنین افزایش نرخ ارز، افزایش تقاضا و اقدامات سوداگرانه واسطه‌ها را از جمله دلایل افزایش قیمت محصولات فولادی در بازار آزاد عنوان و تاکید کرد که با افزایش بی‌رویه قیمت، احتکار و کم‌فروشی برخورد خواهد شد.
بیش از هشت درصد از کل چک‌های مبادله‌ شده در کشور در دی‌ امسال برگشت خورده که بخش عمده آن به دلایل کسری یا فقدان موجودی بوده است.
اپیدمی ویروس کرونا رویداد غیرمنتظره ای بوده که دورنمای بازار جهانی نفت را به شدت مبهم کرده و هنوز معلوم نیست تقاضا برای نفت در اثر شیوع این بیماری چه میزان از بین خواهد رفت.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد، افزایش 50 درصدی امتیازات فصل ده قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان قراردادی دستگاههای اجرایی منتظر بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی است.
مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
رئیس اداره ملی سوخت لبنان (ال‌پی‌ای) گفت اکتشافات نفت و گاز دریایی لبنان که مدت‌ها به تأخیر افتاده بود، از روز پنج‌شنبه آغاز خواهد شد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ حادثه‌ای برای شبکه انتقال گاز به دلیل سیل اخیر گزارش نشده است،‌ گفت: شرایط گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع نیز پایدار است.