تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز سه شنبه 3 خرداد ماه میزبان عرضه 214 هزار و 50 تن شمش بلوم و 31 هزار و 500 تن ورق فولادی است.
به گفته رییس کل سازمان خصوصی‌سازی، در عرضه بلوکی سهام ایران خودرو و سایپا، «ارزندگی سهم» و «برخورداری از قابلیت مزایده» دو مولفه مهم است و بدین ‌ترتیب، مبنای ارزش‌گذاری سهام این دو شرکت، قیمت تابلو به همراه اضافه ارزش بلوکی است که با توجه با نقدشوندگی این سهم‌ها، حتما قیمت نهایی بسیار بیشتر از قیمت روی تابلو خواهد بود.
با توجه به طرح های توسعه ای کشور عمان و نیاز این کشور به واردات گاز، گسترش دیپلماسی انرژی با این کشور در این مقطع زمانی را می‌توان فصل جدیدی در روابط دو کشور دانست.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌ها موظفند ‎تسهیلات فرزندآوری را بدون سپرده گذاری، با تنفس 6 ماهه برای بازپرداخت اقساط و کارمزد 4 درصد پرداخت کنند.
با اعلام خبر ممنوعیت واردات آیفون، قیمت این گوشی‌ها از روز گذشته با افزایش روبرو شد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.42 درصد افزایش به 1854 دلار و 19 سنت رسید.
معاون سازمان خصوصی سازی درباره آن بخش از سهام دولت در ایران خودرو و سایپا که وثیقه است و امکان واگذری ندارد گفت: چند ماهی برای اصلاح ساختار و آزادسازی توثیق سهام دولت زمان لازم است.
زمان ثبت‌نام جامانده‌های یارانه نقدی تا ساعت 24 چهارشنبه 4 خرداد ماه 1401 تمدید شد.
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی معتقد است: بالاخره مالیات خانه های لوکس و خالی اخذ خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان گفت: اگرچه ایران تحریم است اما عمانی ها علاقه به گسترش روابط با ایران دارند و به دنبال راهکارهای قانونی برای تسهیل روابط تجاری بین دو کشور هستند.