دورنمای صنعت نفت شیل آمریکا با نزول قیمت وست تگزاس اینترمدیت به محدوده 20 دلار، تاریکتر می‌شود و اشباع عرضه ممکن است با ادامه افت تقاضا، شدت بیشتری پیدا کند.
نظرسنجی رویترز نشان داد قیمت نفت امسال به دلیل تدابیری که برای متوقف کردن روند سریع سرایت ویروس کرونا در جهان اتخاذ شده و باعث از بین رفتن تقاضا شده و همچنین فروپاشی توافق اوپک پلاس که به اشباع عرضه دامن زده است، پایین 40 دلار در هر بشکه خواهد ماند.
رییس بانک مرکزی از مشخص شدن ساز وکار پشتیبانی از طرح بزرگ تأمین 75 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد.
ممانعت از فرار های مالیاتی ازطریق اصلاح سیستم‌های انسان محور اخذ مالیات و ممانعت از اعطای معافیت های مالیاتی بی ضابطه،گامی مهم در راستای حمایت از بخش مولد و جهش تولید است.
سوپرمارکتها یکی از کسب و کارهای ضروری هستند که با وجود اعلام قرنطینه و محدودیتهای رفت و آمد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، همچنان به فعالیت و خدمات رسانی به مردم ادامه می دهند.
مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
کرونا باعث شده است که جهان با خطر زیانی معادل 15 درصد کل تولیدات ناخالص داخلی خود مواجه شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: شیوع ویروس کرونا و در پی آن ماندن افراد در این مقطع زمانی در منزل موجب افزایش مصرف برق در کشور نشده و این موضوع تاثیر چندانی در میزان مصرف برق نداشته است.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به افزایش تقاضا برای مصرف مرکبات در بازار داخلی، خواستار اعمال ممنوعیت بر صادرات لیمو شیرین و لیمو ترش شد.