با خبر ابتلای ترامپ به کووید19 قیمت جهانی طلا به عنوان سرمایه امن تقویت شد با این وجود رشد ارزش دلار باعث شد افزایش قیمت طلا محدود شود.
نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان می دهد که تحلیلگران بازار و سرمایه گذاران در پی بهبود اخیر قیمت طلا، به افزایش قیمت این فلز ارزشمند در معاملات هفته جاری خوش بین شده اند.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بیش از 33 هزار نفر از متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان روز هشتم مهرماه موفق به دریافت این وام شدند.
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در تحلیل یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، ضمن تاکید براینکه افزایش قیمت سکه و طلا بیشتر تحت تاثیر افزایش نرخ ارز در داخل بوده است تا افزایش 36 دلاری قیمت اونس جهانی در طول هفته، حباب هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را 800 هزار تومان اعلام کرد.
رییس کل بانک مرکزی در صفحه مجازی خود نوشت: دلایل افزایش نرخ ارز در چند هفته اخیر را به موقع خود توضیح می‌دهم.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به صدور موافقت‌نامه‌های اصولی برای چندین شرکت هواپیمایی در راستای راه‌اندازی تاکسی‌های هوایی گفت: گرچه تا کنون حرکتی از سوی شرکت‌های مذکور در زمینه راه‌اندازی تاکسی‌های هوایی و تقویت هوانوردی عمومی در بخش‌های مختلف انجام نشده است، اما همچنان حمایت‌های لازم در این حوزه صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.
ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای از عدم توقف خط تولید خودروی هایما خبر داد.
با بسته شدن قرارداد 25 ساله با چین، ایران برای تمام نفت خود یک مشتری دائم خواهد داشت.چین متعهد شده تولید در میادین نفتی غرب کارون را حداقل 500 هزار بشکه در روز طی دو سال آینده افزایش دهد.
سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‌ای پیش بینی وضعیت آب و هوای استان‌های مختلف برای کشاورزان را اعلام کرد.
موسسه بین المللی فریزر از افت 15 پله ای ایران در رده بندی شاخص آزادی اقتصادی خبر داد و رتبه ایران در میان 162 کشور جهان را از این نظر 158 اعلام کرد.