نرخ گذاری در بلند مدت به نفع اقتصاد نیست و در شرایط عادی قیمت ها باید براساس عرضه و تقاضا شکل بگیرد، مگر آنکه شرایط بحرانی بوده و کالای مورد نظر استراتژیک باشد.
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی گفت: در صورت رفع تحریم ها ایران می تواند در حل بحران انرژی اروپا تاثیر گذار باشد و بی شک این موضوع یک بازی برد برد برای ایران و اروپا است.
پس از گذشت یک‌ماه از انتخاب اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت، انتشار خبر «اولین جلسه کمیسیون مشترک طرح صیانت هفته آینده برگزار خواهد»، هشتگ صیانت را دوباره به بحث داغ این روزها تبدیل کرد.
وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام متقاضیان قانون جهش تولید مسکن تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: در حال فراهم کردن مقدمات ساخت 2 میلیون مسکن هستیم.
ایسنا/لرستان
ساری- رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت ترافیک در محور کندوان را سنگین اعلام کرد.
قیمت بیت‌کوین، مهم‌ترین رمزارز جهان، به روند رشد خود ادامه داد و در معاملات دیشب (چهارشنبه) از 55 هزار دلار فراتر رفت و به بالاترین سطح خود در 5 ماه اخیر رسید.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از دامداران هشدار داد که اکنون پنیر کیلویی ٦٢٥٠٠ تومان به مردم عرضه می شود و باید فشار بر دامداران کاهش پیدا کند.
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: علی صالح‌آبادی در شبکه اجتماعی توییتر، حساب کاربری و فعالیت ندارد.
بوشهر- وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه عسلویه شد و برنامه‌های خود در سفر به استان بوشهر را آغاز کرد.