رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را فرصتی مناسب جهت تغییر وضعیت کنونی بازار مسکن به سمت تحریک بیشتر ساخت و ساز ارزیابی کرد.
رحیمی انارکی با اشاره به اهتمام ویژه بانک بر تامین مالی و افزایش سقف تسهیلات حدود 202 هزار پروژه مسکن مهر، گفت: تکمیل و تحویل هرچه سریع تر مسکن مهر می تواند به کنترل بازار کمک کند.
در حالی قرار بود اوایل ماه گذشته قطار تهران-آنکارا راه‌اندازی شود که مقام مسئول راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران وعده راه‌اندازی این قطار را برای 16 مردادماه امسال داده است.
قیمت دلار در جریان معاملات امروز دوشنبه هفتم مردادماه 98 صرافی های بانکی، در کانال های 11 و 12 هزار تومانی در نوسان است و نرخ آن به 11950 تومان برای خرید و 12050 تومان برای فروش رسیده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 23 سنت معادل 0.4 درصد کاهش به 63 دلار و 23 سنت رسید.
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی 4 روزه در 12 استان خبر داد و اعلام کرد هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه گرم‌تر می شود.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به افزایش قیمت مرغ به 15هزار تومان در هر کیلوگرم گفت: تلفات موسمی ناشی از فصل گرما باعث افزایش قیمت مرغ شده است.
دادستان شهرستان آمل از بازداشت عامل سوء قصد به رئیس شعبه یکی از بانک‌ها خبر داد.
بازار مسکن در شرایطی رشد 0.4 درصد ماهانه را در تیرماه 1398 به ثبت رساند که این افزایش اندک را مدیون رشد قیمت آپارتمان مناطق جنوبی بود و مناطق میانی با افت قیمت مواجه شدند.
درحالی که در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه اینترنت ثابت به صورت هزینه‌ اتصال به اینترنت و حجم مصرف منصفانه آمده است، در صورت تمام شدن مصرف منصفانه، کاربران نباید بار دیگر هزینه‌ای برای اتصال بدهند.