معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی با تاکید بر اینکه 2 تا 3 میلیون نهاده گم نشده است و  این مسئله را تکذیب می کنم، گفت: تفاوتی در مقدار وارد شده و توزیع شده نهاده ها وجود دارد ولی این مقدار 3 میلیون تن نیست.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت بیش از 65 واحدی، تا ارتفاع یک ‌میلیون و 600هزار واحد عقب‌نشینی کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از بی‌‍‌توجهی دولت در بازگرداندن بازار سرمایه به ریل عادی اظهار داشت: حدود یک و نیم تریلیون تومان برابر با 25 درصد کل ارزش بورس پودر شده و از دست رفته است.
رئیس انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور از افزایش قیمت 20 درصدی قیمت لوازم التحریر نسبت به سال گذشته به دلیل افزایش هزینه‌های تولید و کاهش 60 تا 70 درصدی تقاضای این محصولات در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.
یک چهارم کل ارزش شاخص اس اند پی مربوط به سهام پنج شرکت بزرگ این کشور است.
با توجه به مذاکرات صورت گرفته بین ایران و کشورهای مختلف برای از سرگیری پروازهای خارجی، 9 مقصد قطعی وجود دارد که پروازهای مسافری توسط ایرلاین‌های داخلی و خارجی انجام می‌شود و دو مقصد دیگر نیز به زودی به جمع این کشورها اضافه می‌شود.
میزان فروش خانه های جدید در ماه ژوئیه به بالاترین سطح تاریخ خود رسید.
تورم دومین اقتصاد بزرگ اروپا برای دومین ماه متوالی صعودی باقی ماند.
وزیر انرژی ترکیه اظهار کرد کشورش انتظار دارد پس از کشف مهم گاز طبیعی در دریای سیاه و اکتشافات بیشتری که در منطقه دیگری در حال بررسی است، واردات انرژی ترکیه کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.
فولکس واگن بیشتر درآمد را در بین خودروسازان داشته است.