شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 49هزار واحدی در ارتفاع 2‌میلیون و 11هزار واحد قرار گرفت.
رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: امسال برای نخستین بار تولید فولاد از 30 میلیون تن عبور می کند و این در حالیست که صنعت فولاد 200 هزار شغل مستقیم در کشور ایجاد کرده است.
مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران طی صدور اطلاعیه های مجزا، از پذیرش تیرآهن فولادی، شمش روی، قیر و عایق رطوبتی چهار شرکت در بازار اصلی این بورس خبر داد.
دریاچه مصنوعی دانشگاه اراک به منظور ذخیره سازی آب جهت حفظ مدیریت سبز و ایجاد تفرجگاه دانشگاهی احداث شد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی از لغو دوباره نمایشگاه‌های تهران به دنبال اوج گیری مجدد کرونا خبر داد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از اولویت بازرسی و نظارت برنانوایی‌های سطح استان و بهره‌گیری از بازرسان افتخاری خبر داد و گفت: در سال جاری تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد گرانفروشی، وزن چانه نان و کیفیت نان بوده است.
مدیرعامل اسبق شرکت متن می‌گوید که تبعات تاخیر بهره برداری از میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی بیش از 40 میلیارد دلار ضرر تاکنون و تا چند سال آینده بوده که خطایی فاحش و توجیه ناپذیر است.
طبق قانون، در مرحله اول مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از سیم‌کارت با شخص مالک است و مجرمان نیز از سیم‌کارت‌های بلااستفاده یا گم‌شده در جهت اعمال خلاف سوءاستفاده می‌کنند.
وزیر نیرو با بیان این که بدون احتساب قیمت سوخت، هر کیلو وات ساعت انرژی حدود یکصد و 40 تومان هزینه دارد گفت: دریافتی‌ها به طور متوسط 50 درصد قیمت تمام شده است.
تبریز- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ابلاغ هشت میلیارد تومان اعتبار در حوزه مشاغل خانگی به این استان خبر داد.