عملیات بازارگردانی یک شرکت‌ سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار آغاز شد.
سازمان هدفمندسازی یارانه ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه سال جاری ( 1400 ) را اعلام کرد.
میزان تولید شمش آلومینیوم کشور طی 3 ماهه نخست سال 1400 حدود 30 درصد افزایش یافت و به بیش از 131 هزار تن در بهار امسال رسید.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه 19 تیرماه میزبان عرضه 323 هزار و 330 تن سیمان از سوی 22 شرکت سیمانی است. همچنین 3 هزار تن شمش بلوم، 10 هزار تن شمش چدن، 84 هزار و 80 تن ورق فولاد، 5 هزار و 530 تن تیرآهن، 6 هزار و 100 تن میلگرد، 400 تن کک متالورژی و 20 کیلوگرم شمش طلا نیز در تالار مذکور عرضه می شود.
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح 40 هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.
سخنگوی صنعت برق گفت:از صنایع عمده که تعطیلات و تعمیرات خود را به این ایام منتقل کرده‌اند تشکر می کنیم و برابر با مصوبه هیأت وزیران که در روز گذشته ابلاغ گردید معادل انرژی کاهش یافته که در دوره بعد مورد استفاده قرار می گیرد با تعرفه صفر محاسبه می‌شود.
وزیر نیرو گفت: در شب توانسته‌ایم 100 درصد نیاز مصرف را تأمین کنیم و در شب گذشته خاموشی نداشتیم، اما در روز این رقم هم اکنون 75 درصد است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم وقتی وارد بورس می شوند نباید همه سرمایه خود را بیاورند، گفت: باید در حدی سرمایه شان وارد بورس کنند که فراز و نشیب آن زندگی شان را به هم نزند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از انعقاد قراردادی در حوزه صنایع کوچک با شانگهای خبر داد.