دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی می‌گوید: وقتی شرکت‌های هواپیمایی بلیت استانبول را می‌فروشند، پس تبلیغ تور ترکیه غیرقانونی نیست اما مسافرانی که الان به ترکیه می‌روند، قصد تفریح در ساحل را ندارند، انگیزه‌های کاری و تجاری دارند.
گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران در ماه میلادی گذشته 12 دلار و 71 سنت معادل 54 درصد افزایش نسبت به ماه مه داشت.
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: در این شرایط که با تخصیص یک میلیارد دلار، کل چرخه پوشاک احیا می شود، تخصیص 500 میلیون دلار برای واردات تلفن همراه لوکس درست نیست.
نایب رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از ممنوعیت واردات عطر در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که 90 درصد عطر موجود در بازار از طریق واردات تأمین می‌شد و حالا وضعیت این کالا هم همانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی که با ممنوعیت واردات قاچاق آنها افزایش یافته است، می‌شود.
ارزش لیر در برابر ارزهای مهم جهانی کاهش یافت.
سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه 225 میلیارد و 889 میلیون شرکت سیمان هگمتان از محل سود انباشته موافقت کرد.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت بازار بورس و سرمایه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسائل حوزه عمرانی به اعضای این کمیسیون خبر داد.
بزرگترین صادرکننده نفت خام جهان، آرامکوی سعودی، عرضه نفت خام سنگین خود برای تحویل در ماه آگوست را حداقل برای 4 پالایشگاه آسیایی کاهش داده است.