مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام رفع قطعی ارتباطات در برخی مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، اعلام کرد که وضعیت ارتباطات حال حاضر این استان، سفید است.
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که روند صعودی شاخص این بازار حفظ شده و سهام‌داران فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک ملت بیشتر از سایر سهام‌داران سود کردند.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) در جریان معاملات امروز دوشنبه 23 دی 98 در صرافی‌های بانکی، با کاهش 80 تومانی به 13020 تومان رسید.
رئیس شورای عالی کانون صرافان معتقد است که مدیریت مناسب بازار ارز و اعتماد مردم به تهیه ارز مورد نیاز خود از مهم‌ترین علائم ثبات بازار ارز بوده است.
جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی به‌ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 13 سنت معادل 0.2 درصد کاهش به 64 دلار و 85 سنت رسید.
امروز در بازار ارز شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها بودیم اما در معاملات طلا و سکه نیز مقداری افزایش قیمت مشاهده می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تلاش می‌کنیم قیمت واحدهای طرح اقدام ملی در پردیس از 2.5 تا 3.5 میلیون تومان در هر متر مربع فراتر نرود، اما ممکن است با توجه به شرایط خاص پردیس هزینه‌ها مقداری بالاتر باشد.
گروه مشاورین " رزونانس" برای چهارمین سال متوالی به معرفی برترین شهرهای جهان پرداخت.
رئیس کمیته تخصصی ارزیابی سیلاب گفت:تغییرات الگوی آب و هوایی یکی از دلایل مهم و تأثیرگذار بر وقوع سیلاب اخیر در استان سیستان و بلوچستان است و 4 دلیل این خسارات را تشدید می کند.