سازمان دامپزشکی کشور با ارسال نامه ای به مرغداران درباره رعایت پرهیز هایی دارویی و غذایی طیور زنده قبل از اعزام به کشتارگاه برای رعایت سلامت مردم هشدار داد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای کاهش افت بازار به بازارگردان‌ها و نهادهای مالی بزرگ اجبار می‌کنیم تا به کمک بازار بیایند.
یکصد و پانزدهمین مرحله واریز یارانه نقدی مربوط به شهریورماه امشب ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه در شهریورماه شاهد آرامش بازار مسکن هستیم گفت: معاملات حدود 10 درصد نسبت به مرداد ماه افزایش یافته است.
یک مقام مسئول در نظام بانکی اعلام کرد: پرونده مربوط به 70 هزار متقاضی واجد شرایط مسکن ملی به شعب بانک عامل بخش مسکن ارسال شده که تا کنون حساب 68 هزار نفر فعال شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: در تهران بیش از 80 درصد مشترکان خانگی الگوی مصرف را رعایت می کنند اما مساله طرح برق امید نیاز به ارزیابی و طبقه بندی مشترکان از حیث مصرف دارد تا مشخص شود چند درصد تهرانی ها شامل این طرح می شوند اما نهایتا طرح برق امید تا آبان ماه اجرایی خواهد شد.
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار آمریکا کاهش پیدا کرد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: فروشندگان سهام عدالت که قصد فروش مابقی سهام از طریق کارگزاری دیگری دارند از امروز می‌توانند کارگزار ناظر را تغییر دهند.
شاخص بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با ادامه روند نزولی و افت 24585 واحدی به کانال 1.5 میلیون واحدی وارد شد.