همزمان با اعطای بیش از 213 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در 11 ماه سال 1402، بانک صادرات ایران 104 درصد سهمیه ابلاغی، وام ازدواج را پرداخت کرد.
مشتریان حقیقی و حقوقی بانک صادرات ایران می‌توانند با درخواست عضویت غیر حضوری در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، بیش از 50 خدمت متنوع بانکی از جمله خدمات چک و چکنو، مدیریت تسهیلات و تعهدات، پرداخت و دریافت و گزارش‌های مختلف بانکی را از این سامانه در منزل یا محل کار دریافت کنند.
رییس اداره کل ساختمان بانک مسکن با بیان اینکه این بانک هدف گذاری جامع و بزرگی در پی اجرای مصوبات دولت و بانک مرکزی برای فروش املاک مازاد در نظر گرفته است از تاسیس دایره فروش املاک مازاد برای تحقق این هدف خبر داد.
عضو هیأت مدیره بانک مسکن با تاکید بر حمایت این بانک از راهکارهای نوین ساخت مسکن، گفت: با تغییر سیاست های حوزه اعتباری به نفع سازنده‌های ترویج کننده نوین‌سازی، به گسترش راهکارهای نوین حوزه ساختمان کمک می کنیم.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را فرصتی مناسب جهت تغییر وضعیت کنونی بازار مسکن به سمت تحریک بیشتر ساخت و ساز ارزیابی کرد.
رحیمی انارکی با اشاره به اهتمام ویژه بانک بر تامین مالی و افزایش سقف تسهیلات حدود 202 هزار پروژه مسکن مهر، گفت: تکمیل و تحویل هرچه سریع تر مسکن مهر می تواند به کنترل بازار کمک کند.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن جزییات دو نوع بیمه واحدهای مسکونی مهر را تشریح کرد.
تنها شیوه پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراهی به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام تراکنش بانکی به ازای هر نوبت تردد، ذیل بستری است که بانک مسکن آن را طراحی کرده است.