فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط بانک هایی که در پایان سه ماه اول سال جاری مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به روزرسانی و منتشر شد.
طی سفری که رییس جمهوری به آفریقا داشته، قرار است سازمان شیلات ایران با همتای کنیایی خود در 6 حوزه همکاری داشته باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، با صدور حکمی فرشاد مقیمی را به عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد.
دلار طولانی‌ترین روند کاهش ارزش خود را از ماه مارس تجربه می‌کند و به پایین‌ترین رقم طی دو ماه گذشته رسیده است.
با وجود اینکه نرخ هر کیلوگرم شکر در اوخر اردیبهشت ماه سال جاری افزایش یافت و از 15هزار و 500 تومان به 28هزار تومان تغییر کرد، اما نرخ‌های مصوب رعایت نمی‌شود و بر اساس مشاهدات میدانی 32 تا 37 هزار تومان به فروش می‌رسد.
با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ موثقی‌نیا سرپرست ایمیدرو شد.
طبق اعلام رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، کلیه تولیدکنندگان خودروهای سواری با عمق داخلی‌سازی کمتر از 40 درصد اجازه واریز وجه عوارض ریالی را ندارند و صرفا بایستی حتما گواهی اسقاط ارائه کنند.
اگرچه برخی قصد دارند به‌جای آثار سیاست تثبیت، مصوبۀ اخیر شورای رقابت در خصوص افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها را عامل ریزش قیمت خودرو در بازار آزاد عنوان کنند، اما تجربیات گذشته نشان داده است که این اقدام سبب افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد خواهد شد.
یک فعال بازار طلا و جواهر با تأکید براینکه برنامه سفر رئیس جمهور به افریقا موجب کاهش قیمت طلا و ارز شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به دیروز 450 هزار تومان کاهش یافت.
پنجمین حراج خرده فروشی برخط سازمان اموال تملیکی از ساعت 12 ظهر امروز (سه شنبه 20 تیرماه) آغاز شده است.