سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای از رشد ابرهای همرفتی خبر و نسبت به طغیان رودخانه ها، برخورد صاعقه و تگرگ در برخی استان‌ها هشدار داد.
در شرایطی که بسیاری از کشورهای توسعه یافته با توجه به امکان دسترسی به مواد اولیه، نیروی کار ارزان یا دیگر ظرفیت‌ها، تولید محصولات خود را به کشورهایی دیگر انتقال داده‌اند، حالا رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان می‌گوید که ایران می‌تواند بخشی از محصولات کشاورزی یا دامداری خود را به افغانستان انتقال داده و ضمن استفاده از امکانات این کشور، نوع جدیدی از همکاری را با این همسایه شرقی کلید بزند.
شرکت مشاوره‌ای "آلیکس پارتنرز" پیش بینی کرد که کمبود جهانی تراشه 110 میلیارد دلار به خودروسازان در سال جاری میلادی خسارت وارد خواهد کرد.
بر اساس اعلام مرکز آمار، جمعیت فعال تحصیلکرده دانشگاهی (مجموع شاغلان و بیکاران تحصیلکرده دانشگاهی) در سال 1399 نسبت به سال 1398 بالغ بر 421 هزار نفر کاهش یافته است.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفا استان تهران گفت: از اول خرداد به تمامی مشترکان پرمصرف و بدمصرف اخطار ارسال می شود و در صورت تداوم، محدودیت مصرف را اعمال می کنیم.
در حالی که قرار بود از سه شنبه گذشته تا فردا 25 اردیبهشت ممنوعیت تردد در استان‌های کشور اعمال شود، به نظر می‌رسد این مصوبه چندان جدی گرفته نشده است؛ چرا که امروز به ویژه در محورهای شمالی ترافیک سنگینی از ساعت‌ها پیش به سمت تهران به وجود آمده است.
عراق به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد صادراتی ایران، شرایط اقتصادی خاص خود را داشته و نحوه مدیریت این بازار برای صادرکنندگان ایرانی اهمیت فراوانی دارد. نفت خام، روغن‌های نفتی، طلا، قیرنفت، خرما، انجیر و آناناس اصلی‌ترین کالاهای صادراتی اقتصاد عراق را شامل می‌شود.
یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، از صعودی شدن روند قیمت‌ها در بازار طلا و سکه پس از یک ماه آرامش نسبی و تعطیلی واحدهای صنفی خبر داد و اعلام کرد که نوسان افزایشی نرخ ارز طی یک هفته اخیر، سبب رشد قیمت‌ سکه و طلا در بازارهای داخلی شده است.
ایرانی ها کماکان بزرگ ترین گروه خارجی خریدار خانه در ترکیه هستند.
مشاهدات میدانی از سطح بازار حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته های گذشته با کاهش نسبی همراه بوده است.