بعد از گذشت یکسال از اعلام جرئیات و ابعاد پرونده بزرگ قاچاق آرد،‌گمرک ایران هنوز توضیحی از برخورد با متخلفان و یا مقصران درون سازمانی در این پرونده، ارائه نکرده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب سقوط هواپیمای فوق سبک در شرق تهران گفت: تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی به محل سقوط اعزام شده است.
بازار خودرو که چندی است با کمبود خریدار مواجه شده، در اولین هفته بعد از پایان محدودیت ها نیز باز روی مشتری را به خود ندید و قیمت ها نیز به صورت قطره چکانی روند نزولی به خود گرفتند.
با ورود میوه های فصل به بازار که البته هنوز برخی از آنها به صورت نوبرانه هستند، این سوال ایجاد می شود که خانواده ها برای خرید چند نوع میوه فصل چقدر باید هزینه کنند؟
تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی «راه‌آهن بستان‌آباد به تبریز» و «تونل انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه» را دو پروژه مهمی خواند که تلاش می‌شود تا پایان عمر دولت در استان تکمیل شوند.
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای از رشد ابرهای همرفتی خبر و نسبت به طغیان رودخانه ها، برخورد صاعقه و تگرگ در برخی استان‌ها هشدار داد.
در شرایطی که بسیاری از کشورهای توسعه یافته با توجه به امکان دسترسی به مواد اولیه، نیروی کار ارزان یا دیگر ظرفیت‌ها، تولید محصولات خود را به کشورهایی دیگر انتقال داده‌اند، حالا رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان می‌گوید که ایران می‌تواند بخشی از محصولات کشاورزی یا دامداری خود را به افغانستان انتقال داده و ضمن استفاده از امکانات این کشور، نوع جدیدی از همکاری را با این همسایه شرقی کلید بزند.
شرکت مشاوره‌ای "آلیکس پارتنرز" پیش بینی کرد که کمبود جهانی تراشه 110 میلیارد دلار به خودروسازان در سال جاری میلادی خسارت وارد خواهد کرد.
بر اساس اعلام مرکز آمار، جمعیت فعال تحصیلکرده دانشگاهی (مجموع شاغلان و بیکاران تحصیلکرده دانشگاهی) در سال 1399 نسبت به سال 1398 بالغ بر 421 هزار نفر کاهش یافته است.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفا استان تهران گفت: از اول خرداد به تمامی مشترکان پرمصرف و بدمصرف اخطار ارسال می شود و در صورت تداوم، محدودیت مصرف را اعمال می کنیم.