با توجه به کاهش تب رشد قیمت‌‌ها و افزایش منابع ارزی بانک مرکزی شاهد بازگشت نرخ ارز به کانال 29هزار تومان در معاملات امروز بودیم.
قیمت مرغ امروز در میدان میوه و تره بار تهران کاهش یافته و هر کیلوگرم از این محصول 56900 تومان به فروش می‌رسد که پایین تر از نرخ مصوب 59800 تومانی خود است.
با توجه به کاهش تب رشد قیمت‌‌ها و افزایش منابع ارزی بانک مرکزی شاهد بازگشت نرخ ارز به کانال 29هزار تومان در معاملات امروز بودیم.
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: اجرایی شدن مصوبه آزادسازی واردات خودرو در چارچوب سیاست‌های ارزی و سقف‌های تعیین شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 34 هزار واحد افزایش، معادل 2.27 درصد رشد کرد.
مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انسداد 4 روزه محور هراز به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.
بعد از آزادسازی قیمت مرغ هر کیلوگرم قیمت مرغ منجمد از 20 هزار تومان به 48.5 هزارتومان افزایش یافت.
مؤسسات تحقیقاتی و بین المللی در جدیدترین بررسی وضعیت بحران غذا در جهان اعلام کرده اند افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه روز به روز تشدید می‌شود.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هرگرم یک‌ میلیون و 380 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 14 میلیون و 400 هزار تومان است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از فعالیت 400 اکیپ بازرسی برای مقابله با احتکار و گرانفروشی در بازار خبر داد.