شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 14هزارواحدی روبرو شد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه فوق‌العاده این کمیسیون درباره قطعی برق خبر داد.
تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در سومین ماه سال جاری به بیش از 552 هزار میلیارد تومان رسید.
اصلاحیه جدول خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از تاریخ 20 لغایت 24 تیرماه را منتشر شد.
پس از اضافه شدن 23 نهاد و شرکت چینی به لیست سیاه اقتصادی آمریکا، وزارت بازرگانی این کشور در بیانیه ای اعلام کرد که به شدت با "سرکوب نامعقول" شرکت ها مخالف است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه قانون مالیات برارزش افزوده منجر به اشتغالزایی در صنعت طلا می‌شود،گفت:براساس قانون جدید، واردات طلا مشمول مالیات نخواهد بود که موجب افزایش ذخایر طلای کشور می‌شود.
رییس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید کاهش جدی تخصیص ارز 4200 تومانی در سال جاری، شرایط را برای تولید و تامین داروهای موردنیاز کشور دشوار کرده است.
ارزان‌ترین آپارتمان عرضه شده به بازار مسکن شهر تهران طی چهار روز اخیر یک واحد 45 متری قولنامه‌ای 12 سال ساخت در طبقه همکف واقع در محله یافت آباد است که 385 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
رئیس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته گفت که کابین آسانسورهای جدید عموما هنگام قطع برق به طور اتوماتیک به نزدیک‌ترین طبقه هدایت می‌شوند، اما اگر به هر دلیل این امر محقق نشد و فرد آموزش دیده‌ای که بتواند مطابق دستورالعمل هر آسانسور، فرد را خارج کند در ساختمان نبود باید با آتش نشانی تماس گرفته شود.
چهارمین پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو در سال جاری که برای دومین بار در تیرماه برگزار می‌شود، از امروز (یکشنبه 20 تیرماه) آغاز شده و به مدت سه روز هم (تا پایان روز سه‌شنبه 22 تیرماه) اجرا می‌شود.