با گذشت سه روز از برگزاری اولین حراج سکه، برخی از متقاضیان اعلام کردند که در زمان واریز پول از حسابشان به کیف پول، این فرآیند ناتمام مانده و وجهی در کیف پولشان موجود نیست، اما سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت که این افراد نگرانی نداشته باشند و حتی در صورتی که این پول قابل مشاهده نیست، اما در کیف پولشان موجود و این مشکل در حال بررسی است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد کاهش به 2011 دلار و 52 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 17 سنت معادل 0.21 درصد کاهش به 82 دلار و 63 سنت رسید.
حق سنوات به عنوان پاداش پایان کار به آن دسته از کارگرانی داده می‌شود که سابقه یک ساله کاری دارند. اما پایه سنوات برای کارگاه‌هایی است که طرح طبقه بندی مشاغل دارند و پایه سنوات به حداقل حقوق آنها اضافه می‌شود.
3 استان لرستان، گیلان و همدان در تبدیل مجوزهای کاغذی صنفی به شناسه یکتا پیشتاز هستند.
قیمت دلار که در تلاش برای ثبات در ماه پایانی سال بود، ناکام در رسیدن به این هدف، با افزایش قیمت نسبت به روزهای گذشته، در بازار آزاد تا 60 هزار تومان هم بالا رفت تا دلالان فردوسی خریدار این هرج و مرج باشند.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: پس از مذاکرات و پیگیری‌های متوالی، اولین ضمانت نامه تأمین مالی جمعی در صندوق صادر شد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سود سهام عدالت متناسب با سود وصولی از شرکت‌ها به سهامداران پرداخت می‌شود، گفت: براین اساس رقم سود پرداختی در مرحله دوم بین 30 تا 40 درصد کمتر از مرحله اول خواهد بود.
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به استعلامات ظرف 15 روز کاری را ابلاغ کرد.
همزمان با اعطای بیش از 213 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در 11 ماه سال 1402، بانک صادرات ایران 104 درصد سهمیه ابلاغی، وام ازدواج را پرداخت کرد.